4.9

Zamów specjalistę
w 2 minuty on-line

Dojazd gratis Gwarancja Faktura VAT

Najlepszy serwis w mieście

  • Naprawa komputerów
  • Serwis urządzeń AGD
  • Hydraulik
  • Elektryk
  • Złota rączka
  • Pogotowie kanalizacyjne

Metody płatności:

  • Gotówką
  • Kartą płatniczą
Centrum pomocy
  • Kontakt telefoniczny
    Rozmowa telefoniczna dostępna jest dla klientów, którzy umówili usługę. Numer telefonu dostępny będzie w podsumowaniu zamówienia, a infolinia czynna jest w dni robocze, od godziny 8:00, do 16:00.
  • Masz pytania do specjalisty?
    Podczas składania zamówienia system automatycznie odpowie na część z nich, a w razie wątpliwości poproś specjalistę o dodatkowy kontakt przed usługą - zadzwoni w wolnej chwili.
  • Koszt usługi
    Zależy od specjalizacji oraz adresu i dokładną cenę zobaczysz po wyborze terminu. W skrócie, elektryk, hydraulik i złota rączka to usługi rozliczane za czas pracy z gwarancją ceny. Serwis AGD ma jedną stałą, gwarantowaną cenę za całą usługę. Ewentualne części nie są uwzględnione w cenie.
Przed usługą
Wykonujemy większość usług elektrycznych, hydraulicznych, złotej rączki (montaże, drobne naprawy) oraz serwisu pralek, zmywarek, piekarników i płyt grzewczych. Nie wykonujemy prac, które wymagają dużej ilości prac budowlanych (rozkuwanie ścian itd.), wykańczania powierzchni po pracach. Nie udrażniamy kanalizacji (zapchanych toalet, umywalek itd.), rozdrabniaczy WC oraz nie pracujemy na instalacjach gazowych (poza podłączaniem i serwisem AGD). Najlepiej umów usługę, a w razie potrzeby odwołamy zlecenie lub skontaktujemy się celem wyjaśnienia.
Kontakt telefoniczny dostępny jest po umówieniu usługi. Przed umówieniem usługi nie ma możliwości kontaktu telefonicznego. Możliwy jest też kontakt e-mail: kontakt@usterka.pl
Tak. Umówione usługi traktujemy bardzo poważnie i staramy się punktualnie przyjeżdżać do klientów. SMS potwierdzający jest gwarancją przyjazdu specjalisty. Jeśli wybrano opcję pomocy zdalnej w przypadku serwisu komputerowego, o wybranej porze skontaktuje się z Tobą nasz specjalista.
Mamy za sobą ponad 20 tysięcy wizyt. Dbamy, aby do wyznaczonego zadania przyjechał doświadczony specjalista. Nie każdy problem można rozwiązać od ręki, ale najczęściej nie wynika to z braku kompetencji pracownika, a konieczności np. zamówienia części lub akceptacji większego zakresu prac.
Po umówieniu usługi zobaczysz krótką wizytówkę naszego pracownika. W przyszłości będziesz mógł kontynuować usługi z tym samym specjalistą.
Tak, możesz odwołać usługę do godziny przed spotkaniem za pomocą kodu, który wysłaliśmy w SMS potwierdzającym usługę. usługę można odwołać pod adresem https://rezerwacja.usterka.pl/odwolaj podając wskazany kod.
Tak. Gwarancja opisana jest w naszym regulaminie. W skrócie, większość wizyt posiada 3-miesięczną gwarancję na usługę. Gwarancja obejmuje to samo miejsce i zakres oraz koszt prac. Gwarancja na użyty materiał zależna jest od warunków producenta/sprzedawcy.
Rozliczamy się godzinowo (dla hydraulika, elektryka i złotej rączki) oraz ryczałtowo dla serwisu AGD i serwisu komputerowego. Zwykle koszt usługi waha się od 129, do 159 zł, a dokładną cenę poznasz podczas rezerwacji terminu. Gwarantujemy, że nasi pracownicy z sukcesem mogliby brać udział konkursach szybkości dla fachowców. Jesteśmy szybcy, dokładni i posiadamy doświadczenie poparte ponad 20 tysiącami wizyt u klientów. Większość, bo aż 90% wizyt kończy się w ciągu jednej godziny. Są to zwykle wszelkie małe montaże: lampy, gniazdka, baterie wodne. Poza tym większość awarii elektrycznych usuwamy w ciągu godziny. Dłuższe usługi występują najczęściej przy kilku zadaniach, większych montażach (wymiana WC, zlewozmywaka z syfonem itd.), skomplikowanych awariach i wyjazdach na zakupy. Ważną informacją jest fakt, że w czasie wyjazdu na zakupy czas nie jest liczony. Wyjazd jest płatny ryczałtowo w stałej stawce 59 zł. Im więcej zadań zlecasz, tym jednostkowo więcej oszczędzasz. W przypadku serwisu komputerowego, problemy z oprogramowaniem zwykle rozwiązujemy od ręki. Problemy z elektroniką mogą wymagać dodatkowych zadań.
Tak. Po wizycie faktura przyjdzie w formie odnośnika w wiadomości SMS oraz na wskazany adres e-mail (jeśli został podany). Dla firm udostępniamy zbiorczy panel z fakturami.
Staramy się. Według statystyk, spóźnienia dotyczą mniej niż 10% wizyt. Spóźnienia najczęściej występują w godzinach szczytu komunikacyjnego (korki) oraz w sytuacji, gdy poprzedzająca wizyta się skomplikuje. Zawsze pozostajemy w bieżącej komunikacji z klientem i informujemy o spóźnieniach.
usługę możesz umówić na naszej stronie https://rezerwacja.usterka.pl.
W trakcie usługi
Tak, większość naszych specjalistów posiada przy sobie terminal. Sporadycznie terminal może być w trakcie serwisowania lub wymiany, dlatego po umówieniu usługi zobaczysz aktualne formy płatności o konkretnego pracownika. Gdy wybrałeś wariant pomocy zdalnej (np. w przypadku serwisu komputerowego) płatność nastąpi on-line po zakończeniu usługi.
Tak. W przypadku firm bez dodatkowej akceptacji o ile materiał nie przekracza 500 zł. W przypadku osób fizycznych akceptacja wymagana jest przed wizytą. Jeśli jesteś najemcą, a płatność ma wykonać właściciel – musi osobiście skontaktować się z nami telefonicznie i potwierdzić zobowiązanie do zapłaty przelewem. Serwis komputerowy uwzględnia płatność przelewe lub on-line w ciągu 24 godzin.
Możesz, ale nie musisz. Nasz pracownik po zapoznaniu się z potrzebami może wyjechać na zakupy. Za taki wyjazd pobierze ryczałtową opłatę (nie będzie liczył czasu). Części AGD i komputerowe zamawiamy tego samego dnia i wracamy do Ciebie gdy tylko do nas dotrą.
Rozpoczęta wizyta oznacza koszt minimum jednej rozpoczętej godziny zgodnie z cennikiem. Bez względu na to, czy fachowiec wykonał zadanie w 15, czy 60 minut. W przypadku serwisu AGD i komputerowego koszt usługi jest ryczałtowy (stały).
Usługi rozliczamy za rozpoczętą godzinę u klienta. Od drugiej godziny rozliczamy się 50% co pół godziny, dzięki czemu przy 1,5 godzinnej usłudze nie płacisz za 2, tylko za 1,5. W przypadku serwisu AGD i komputerowego usługi są płatne ryczałtowo w stałej cenie + część. Jeśli musimy zamawiać części, mogą nastąpić dwie osobno płatne usługi.
Za wyjazd na zakupy płacisz jedną, ryczałtową cenę usługi zakupów - 59 zł. Czas nie jest liczony. Usługa dotyczy małych gabarytów, przy dużych gabarytach (bojlery, grzejniki, kabiny) fachowiec może doliczyć do usługi wyjazdu na zakupy dodatkową opłatę. Za usługę zamówienia części nic nie płacisz.
Tak, oczywiście. Gwarantujemy, że możesz łączyć usługi tej samej specjalizacji. Często nasi fachowcy posiadają kilka specjalizacji. Pełen spis specjalizacji konkretnego fachowca zobaczysz po umówieniu usługi. Jeśli z góry wiesz, że chcesz wezwać elektryka i hydraulika w jednej osobie, skorzystaj z usługi „elektryk+hydraulik+złota rączka”.
Zazwyczaj tak. Jeśli pracownik ma napięty grafik i musi jechać do kolejnych klientów, prawdopodobnie zaproponuje kontynuację kolejnego dnia, zamykając dany dzień na pełnej godzinie, aby suma kosztów pozostawała bez różnicy.
Po wizycie
W skrócie, większość wizyt posiada 3-miesięczną gwarancję na usługę. Szczegóły znajdziesz w naszym regulaminie. Gwarancja obejmuje to samo miejsce i zakres oraz koszt prac. Gwarancja na użyty materiał zależna jest od warunków producenta/sprzedawcy.
Jeśli problem powrócił lub zadanie wymaga poprawki, możesz umówić usługę reklamacyjną. Jej umówienie jest bardzo proste i nie wymaga żadnych skomplikowanych procedur. Wejdź pod adres reklamacji i wpisz numer swojej usługi, który znajdziesz w SMS z fakturą. Następnie będzie można wybrać dogodny termin usługi. Pamiętaj, aby w opisie dokładnie opisać okoliczności problemu i datę pierwszej usługi.

Pamiętaj, że nie wszystkie usługi są wizytami reklamacyjnymi. Gwarancja dotyczy tylko tego samego miejsca, o takim samym zakresie koniecznych prac i kosztów. Jeśli po naszym montażu baterii jest wyciek z tego miejsca – jest to wizyta reklamacyjna. Jeśli natomiast 2 miesiące temu usunęliśmy awarię w instalacji elektrycznej, a obecnie ponownie występują z nią problemy – problem może dotyczyć innego miejsca i wtedy nie jest objęty gwarancją.

W przypadku sprzętu AGD (pralki, zmywarki, piekarniki, płyty grzewcze) jeśli pojawił się identyczny problem lub powikłania po naszej wizycie, a pracownik podczas usuwania awarii nie zaznaczył, że w razie nawrotu problemów konieczna będzie wymiana konkretnej części – będzie to usługa reklamacyjna, bezpłatna (następuje jedynie koszt ew. części). Jeśli natomiast podczas usługi reklamacyjnej okaże się, że musimy zamówić jakieś części, wizyta z montażem części będzie płatna normalnie. Klient nigdy nie ponosi w ramach jednej awarii kosztu większego niż 2 usługi + materiał, gdzie dwie usługi spowodowane są koniecznością zamawiania części.

Gwarancja nie dotyczy również zużytych już elementów, których klient nie decydował się wymieniać na nowe. Stare spłuczki, zawory, baterie, rozdzielnie elektryczne – takie elementy po pewnym czasie od naprawy mogą ponownie wymagać usługi serwisanta lub wymiany.

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja reklamacja zostanie uwzględniona, napisz do nas e-mail pod adres kontakt@usterka.pl, a udzielimy odpowiedzi. Po umówieniu usługi reklamacyjnej zazwyczaj fachowiec również kontaktuje się celem doprecyzowania problemu.
Link do faktury znajdziesz w SMS, który powinieneś otrzymać od razu w momencie zakończenia usługi. W przypadku podania adresu e-mail, również w wiadomości e-mail od nas. Firmom udostępniamy panel zbiorczo gromadzący faktury, zdjęcia i protokoły z wizyt.
Napisz do nas pod adres kontakt@usterka.pl, podaj numer faktury, adres i datę usługi oraz wskaż, jakie dane powinny zostać skorygowane. W przypadku faktur wystawionych na osoby fizyczne nie ma możliwości zmiany na firmę (z uwagi na przepisy prawa). Jeśli korekta dotyczy innych danych, napisz do nas, a wystawimy odpowiednią korektę lub adnotację. Pamiętaj również, że dla firm i osób fizycznych cenniki są różne.
Masz taką możliwość pod adresem umów ponownie – po podaniu numeru zlecenia (z wiadomości SMS z fakturą) będzie możliwość wyboru terminu spotkania z tym samym fachowcem. Jeśli nie ma żadnego dostępnego terminu, możesz skontaktować się z nami pod adresem kontakt@usterka.pl, a spróbujemy pomóc znaleźć dogodny termin usługi.
Po wizycie nasz system wyśle Tobie prośbę o ocenę fachowca. Wystarczy odpisać na wiadomość podając cyfrę od 1 do 6, gdzie 6 to najlepsza możliwa fachowca. Nasi pracownicy oraz obsługa na bieżąco weryfikują oceny od klientów, podejmując odpowiednie działania. Możemy się pochwalić faktem, że średnio 95 klientów na każde 100 wizyt ocenia naszych fachowców na 6.
Kontakt telefoniczny dostępny jest po umówieniu usługi. Numer znajdziesz również w SMS po zakończeniu usługi. Możesz też skontaktować się z nami pod adresem kontakt@usterka.pl.
Dla partnerów przygotowaliśmy wyjątkowe warunki współpracy. Szczegóły znajdziesz w menu w zakładce „partnerzy”.