4.9

Bezpłatny dojazd
Terminy od ręki

Nasze usługi w skrócie:

  • Serwis pralek
  • Serwis zmywarek
  • Serwis piekarników, płyt
  • Hydraulik
  • Elektryk
  • Złota rączka

Metody płatności:

  • Gotówką
  • Kartą płatniczą
  • Przelewem (po akceptacji)
Centrum pomocy
  • Kontakt telefoniczny
    Rozmowa telefoniczna dostępna jest dla klientów, którzy umówili wizytę. Numer telefonu dostępny będzie w podsumowaniu zamówienia, a infolinia czynna jest w dni robocze, od godziny 8:00, do 16:00.
  • Masz pytania do fachowca?
    Podczas składania zamówienia system automatycznie odpowie na część z nich, a w razie wątpliwości poproś fachowca o dodatkowy kontakt przed wizytą - zadzwoni w wolnej chwili.
  • Koszt usługi
    Zależy od specjalizacji oraz adresu i dokładną cenę zobaczysz po wyborze terminu. W skrócie, elektryk, hydraulik i złota rączka to usługi rozliczane za czas pracy z gwarancją ceny. Serwis AGD ma jedną stałą, gwarantowaną cenę za całą wizytę. Ewentualne części nie są uwzględnione w cenie.
Przed wizytą
Wykonujemy większość usług elektrycznych, hydraulicznych, złotej rączki (montaże, drobne naprawy) oraz serwisu pralek, zmywarek, piekarników i płyt grzewczych. Nie wykonujemy prac, które wymagają dużej ilości prac budowlanych (rozkuwanie ścian itd.), wykańczania powierzchni po pracach. Nie udrażniamy kanalizacji (zapchanych toalet, umywalek itd.), rozdrabniaczy WC oraz nie pracujemy na instalacjach gazowych (poza podłączaniem i serwisem AGD). Najlepiej umów wizytę, a w razie potrzeby odwołamy zlecenie lub skontaktujemy się celem wyjaśnienia.
Kontakt telefoniczny dostępny jest po umówieniu wizyty. Przed umówieniem wizyty nie ma możliwości kontaktu telefonicznego. Możliwy jest też kontakt e-mail: kontakt@usterka.pl
Tak. Umówione wizyty traktujemy bardzo poważnie i staramy się punktualnie przyjeżdżać do klientów. SMS potwierdzający jest gwarancją przyjazdu fachowca.
Mamy za sobą ponad 20 tysięcy wizyt. Dbamy, aby do wyznaczonego zadania przyjechał doświadczony fachowiec. Nie każdy problem można rozwiązać od ręki, ale najczęściej nie wynika to z braku kompetencji pracownika, a konieczności np. zamówienia części lub akceptacji większego zakresu prac.
Po umówieniu wizyty zobaczysz krótką wizytówkę naszego pracownika. W przyszłości będziesz mógł kontynuować usługi z tym samym fachowcem.
Tak, możesz odwołać wizytę do godziny przed spotkaniem za pomocą kodu, który wysłaliśmy w SMS potwierdzającym wizytę. Wizytę można odwołać pod adresem https://rezerwacja.usterka.pl/odwolaj podając wskazany kod.
Tak. Gwarancja opisana jest w naszym regulaminie. W skrócie, większość wizyt posiada 3-miesięczną gwarancję na usługę. Gwarancja obejmuje to samo miejsce i zakres oraz koszt prac. Gwarancja na użyty materiał zależna jest od warunków producenta/sprzedawcy.
Rozliczamy się godzinowo (dla hydraulika, elektryka i złotej rączki) oraz ryczałtowo dla serwisu AGD. Zwykle koszt wizyty waha się od 129, do 159 zł, a dokładną cenę poznasz podczas rezerwacji terminu. Gwarantujemy, że nasi pracownicy z sukcesem mogliby brać udział konkursach szybkości dla fachowców. Jesteśmy szybcy, dokładni i posiadamy doświadczenie poparte ponad 20 tysiącami wizyt u klientów. Większość, bo aż 90% wizyt kończy się w ciągu jednej godziny. Są to zwykle wszelkie małe montaże: lampy, gniazdka, baterie wodne. Poza tym większość awarii elektrycznych usuwamy w ciągu godziny. Dłuższe wizyty występują najczęściej przy kilku zadaniach, większych montażach (wymiana WC, zlewozmywaka z syfonem itd.), skomplikowanych awariach i wyjazdach na zakupy. Ważną informacją jest fakt, że w czasie wyjazdu na zakupy czas nie jest liczony. Wyjazd jest płatny ryczałtowo w stałej stawce 59 zł. Im więcej zadań zlecasz, tym jednostkowo więcej oszczędzasz.
Tak. Po wizycie faktura przyjdzie w formie odnośnika w wiadomości SMS oraz na wskazany adres e-mail (jeśli został podany). Dla firm udostępniamy zbiorczy panel z fakturami.
Staramy się. Według statystyk, spóźnienia dotyczą mniej niż 10% wizyt. Spóźnienia najczęściej występują w godzinach szczytu komunikacyjnego (korki) oraz w sytuacji, gdy poprzedzająca wizyta się skomplikuje. Zawsze pozostajemy w bieżącej komunikacji z klientem i informujemy o spóźnieniach.
Wizytę możesz umówić na naszej stronie https://rezerwacja.usterka.pl.
W trakcie wizyty
Tak, większość naszych fachowców posiada przy sobie terminal. Sporadycznie terminal może być w trakcie serwisowania lub wymiany, dlatego po umówieniu wizyty zobaczysz aktualne formy płatności o konkretnego pracownika.
Tak. W przypadku firm bez dodatkowej akceptacji o ile materiał nie przekracza 500 zł. W przypadku osób fizycznych akceptacja wymagana jest przed wizytą. Jeśli jesteś najemcą, a płatność ma wykonać właściciel – musi osobiście skontaktować się z nami telefonicznie i potwierdzić zobowiązanie do zapłaty przelewem.
Możesz, ale nie musisz. Nasz pracownik po zapoznaniu się z potrzebami może wyjechać na zakupy. Za taki wyjazd pobierze ryczałtową opłatę (nie będzie liczył czasu).
Rozpoczęta wizyta oznacza koszt minimum jednej rozpoczętej godziny zgodnie z cennikiem. Bez względu na to, czy fachowiec wykonał zadanie w 15, czy 60 minut. W przypadku serwisu AGD koszt wizyty jest ryczałtowy (stały).
Usługi rozliczamy za rozpoczętą godzinę u klienta. Od drugiej godziny rozliczamy się 50% co pół godziny, dzięki czemu przy 1,5 godzinnej usłudze nie płacisz za 2, tylko za 1,5. W przypadku serwisu AGD wizyty są płatne ryczałtowo w stałej cenie + część. Jeśli musimy zamawiać części, mogą nastąpić dwie osobno płatne wizyty.
Za wyjazd na zakupy płacisz jedną, ryczałtową cenę usługi zakupów - 59 zł. Czas nie jest liczony. Usługa dotyczy małych gabarytów, przy dużych gabarytach (bojlery, grzejniki, kabiny) fachowiec może doliczyć do usługi wyjazdu na zakupy dodatkową opłatę.
Tak, oczywiście. Gwarantujemy, że możesz łączyć usługi tej samej specjalizacji. Często nasi fachowcy posiadają kilka specjalizacji. Pełen spis specjalizacji konkretnego fachowca zobaczysz po umówieniu wizyty. Jeśli z góry wiesz, że chcesz wezwać elektryka i hydraulika w jednej osobie, skorzystaj z usługi „elektryk+hydraulik+złota rączka”.
Zazwyczaj tak. Jeśli pracownik ma napięty grafik i musi jechać do kolejnych klientów, prawdopodobnie zaproponuje kontynuację kolejnego dnia, zamykając dany dzień na pełnej godzinie, aby suma kosztów pozostawała bez różnicy.
Po wizycie
W skrócie, większość wizyt posiada 3-miesięczną gwarancję na usługę. Szczegóły znajdziesz w naszym regulaminie. Gwarancja obejmuje to samo miejsce i zakres oraz koszt prac. Gwarancja na użyty materiał zależna jest od warunków producenta/sprzedawcy.
Jeśli problem powrócił lub zadanie wymaga poprawki, możesz umówić wizytę reklamacyjną. Jej umówienie jest bardzo proste i nie wymaga żadnych skomplikowanych procedur. Wejdź pod adres reklamacji i wpisz numer swojej wizyty, który znajdziesz w SMS z fakturą. Następnie będzie można wybrać dogodny termin wizyty. Pamiętaj, aby w opisie dokładnie opisać okoliczności problemu i datę pierwszej wizyty.

Pamiętaj, że nie wszystkie wizyty są wizytami reklamacyjnymi. Gwarancja dotyczy tylko tego samego miejsca, o takim samym zakresie koniecznych prac i kosztów. Jeśli po naszym montażu baterii jest wyciek z tego miejsca – jest to wizyta reklamacyjna. Jeśli natomiast 2 miesiące temu usunęliśmy awarię w instalacji elektrycznej, a obecnie ponownie występują z nią problemy – problem może dotyczyć innego miejsca i wtedy nie jest objęty gwarancją.

W przypadku sprzętu AGD (pralki, zmywarki, piekarniki, płyty grzewcze) jeśli pojawił się identyczny problem lub powikłania po naszej wizycie, a pracownik podczas usuwania awarii nie zaznaczył, że w razie nawrotu problemów konieczna będzie wymiana konkretnej części – będzie to usługa reklamacyjna, bezpłatna (następuje jedynie koszt ew. części). Jeśli natomiast podczas wizyty reklamacyjnej okaże się, że musimy zamówić jakieś części, wizyta z montażem części będzie płatna normalnie. Klient nigdy nie ponosi w ramach jednej awarii kosztu większego niż 2 wizyty + materiał, gdzie dwie wizyty spowodowane są koniecznością zamawiania części.

Gwarancja nie dotyczy również zużytych już elementów, których klient nie decydował się wymieniać na nowe. Stare spłuczki, zawory, baterie, rozdzielnie elektryczne – takie elementy po pewnym czasie od naprawy mogą ponownie wymagać wizyty serwisanta lub wymiany.

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja reklamacja zostanie uwzględniona, napisz do nas e-mail pod adres kontakt@usterka.pl, a udzielimy odpowiedzi. Po umówieniu wizyty reklamacyjnej zazwyczaj fachowiec również kontaktuje się celem doprecyzowania problemu.
Link do faktury znajdziesz w SMS, który powinieneś otrzymać od razu w momencie zakończenia wizyty. W przypadku podania adresu e-mail, również w wiadomości e-mail od nas. Firmom udostępniamy panel zbiorczo gromadzący faktury, zdjęcia i protokoły z wizyt.
Napisz do nas pod adres kontakt@usterka.pl, podaj numer faktury, adres i datę wizyty oraz wskaż, jakie dane powinny zostać skorygowane. W przypadku faktur wystawionych na osoby fizyczne nie ma możliwości zmiany na firmę (z uwagi na przepisy prawa). Jeśli korekta dotyczy innych danych, napisz do nas, a wystawimy odpowiednią korektę lub adnotację. Pamiętaj również, że dla firm i osób fizycznych cenniki są różne.
Masz taką możliwość pod adresem umów ponownie – po podaniu numeru zlecenia (z wiadomości SMS z fakturą) będzie możliwość wyboru terminu spotkania z tym samym fachowcem. Jeśli nie ma żadnego dostępnego terminu, możesz skontaktować się z nami pod adresem kontakt@usterka.pl, a spróbujemy pomóc znaleźć dogodny termin wizyty.
Po wizycie nasz system wyśle Tobie prośbę o ocenę fachowca. Wystarczy odpisać na wiadomość podając cyfrę od 1 do 6, gdzie 6 to najlepsza możliwa fachowca. Nasi pracownicy oraz obsługa na bieżąco weryfikują oceny od klientów, podejmując odpowiednie działania. Możemy się pochwalić faktem, że średnio 95 klientów na każde 100 wizyt ocenia naszych fachowców na 6.
Kontakt telefoniczny dostępny jest po umówieniu wizyty. Numer znajdziesz również w SMS po zakończeniu wizyty. Możesz też skontaktować się z nami pod adresem kontakt@usterka.pl.
Dla partnerów przygotowaliśmy wyjątkowe warunki współpracy. Szczegóły znajdziesz w menu w zakładce „partnerzy”.